ahannasr

راهنمای خرید لوله داربست

راهنمای خرید لوله داربست
فهرست مطالب

راهنمای خرید لوله داربست، یکی از نکاتی است که باید به آن دقت کنید. قبل از هر گونه خرید لوله داربست حتما با شخصی که در زمینه لوله تخصص و دانش کافی رو دارد مشورت کنید. این محصول تنوع زیاد ندارد و زیاد پیچیده نیست اما نکته ای که هست این است که لوله داربست در مکان های استفاده می شود که ممکن است جان افراد را به خطر بندازد، به همین دلیل باید در هنگام انتخاب لوله های داربستی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. در این مقاله قراره در مورد نکاتی که پیش از خرید لوله های داربستی باید مد نظر داشته باشید صبحت کنیم و بهترین روش برای خرید این لوله ها رو به شما معرفی کنیم.

نکاتی که قبل از خرید لوله داربست باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید لوله داربست باید بدانید

نکته ای که باید در مورد لوله داربست بدانید این است که این لوله ها تنوع زیاد ندارد اما حجم استفاده از این لوله های داربست بسیار زیاد است. استفاده از این لوله های داربست به قدری زیاد است که افراد معمولی نیز این محصول را در مکان های مختلف مشاهده کرده اند. لوله داربست جزء دسته لوله های  صنعتی قرار می گیرد، از این لوله ها برای انتقال گاز و یا مایعات استفاده نمی شود. همان طور که از اسم لوله داربست پیداست کاربرد دیگری دارد.

برای خرید و مشاهده قیمت لوله داربست کلیک کنید و از اخرین قیمت روز لوله های داربستی مطلع شوید.

در انتخاب لوله داربست گزینه زیادی برای انتخاب نخواهید داشت اما به دلیل استفاده از این لوله ها در موقعیت های حساس و حفظ امنیت جانی افارد باید نکاتی را در نظر داشت. در ادامه این بخش چند نکته خیلی مهم در مورد انتخاب، قیمت و خرید لوله داربست به شما خواهم گفت. به شما توصیه میکنم ادامه مطلب رو از دست ندهید.

بهترین برند لوله داربست

بهترین برند لوله داربست

به دلیل داشتن مشکلات اقتصادی و هزینه زیاد واردات در این چند سال گذشته لوله های وارداتی در بازار مجود نیست اگر هم باشد قیمت به قدری بالاست که ارزش خرید ندارد اما سوالی که برای هر کسی ممکنه پیش بیاد اینه که بهترین شرکت تولید کننده لوله داربست کدام است، کدام یک از این برند ها کیفیت ساخت بالاتری دارد، در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

شرکت های صنعتی زیادی در ایران مشغول تولید انواع لوله مخصوصا لوله داربست هستند. از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی شرکت ها با هم ندارند اما نوع ورقی که استفاده میکنند ممکن است درد سر ساز باشد.

برخی از کارخانه برای تولید لوله داربست از ورق های ضخیم استفاده میکنند که موجب می شود وزن ورق بالا تر از استاندارد باشد برای مثال اختلاف وزن لوله داربست شرکت اصفهان حدودا 300 گرم در هر شاخه است اما کارخانه های دیگر ممکن است این اختلاف تا 1 کیلوگرم نیز باشد و این از لحاظ قیمت ممکن است برای برخی از افراد درد سر ساز باشد. بهترین برند های تولید کنند لوله در ایران شرکت های ساوه، سپاهان، سپنتا، کیهان، تهران شرق، سمنان و یاران است.

چرا قبل از خرید لوله داربست باید مشاوره بگیرم؟

چرا قبل از خرید لوله داربست باید مشاوره بگیرم؟

شاید برای شما سوال شده باشد که چرا باید قبل از خرید لوله داربست مشاوره بگیرم. اهن نصر در فروش بالای لوله داربست میگوید که بیشتر مشتریان استعلام قیمت و خرید لوله داربست را از شخصی گرفته اند که با صحبت در مورد نیاز طرف متوجه می شویم که اصلا این لوله مناسب کار این فرد نیست به همین دلیل با مشاوره دادان به فرد ان را متوجه کردیم که از لوله دیگر برای کار خود استفاده کند.

یکی از اصلی ترین علت های استفاده از مشاوره این است که از خرید اشتباه یک محصول در فروشگاه آهن نصر جلو گیری شود. خیلی از افراد به دلیل تفکر اشتباه، به اطلاعی از کاربرد لوله تصمیم اشتباه برای خرید لوله داربست می گیرند. این افراد حتی ضخامت مورد نیاز کار خود را ندانسته و برای کاهش هزینه ها از ضخامت پایین لوله داربست برای کار استفاده میکنند. این کار ها عواقب بدی را در پی خواهد داشت. از لوله های داربست برای گلخانه، قفسه زدن و یا داربست زدن استفاده می شود.

اگر ضخامت لوله مناسب کار نباشد ممکن جان افراد را به خطر بی اندازد و هزینه های زیادی را برای شما به جا بگذارد. اما نقش مشاور چیه؟ در ادامه از فواید مشاوره های خرید لوله داربست از اهن نصر به شما خواهیم گفت.

راهنمای خرید لوله داربست اهن نصر

راهنمای خرید لوله داربست اهن نصر

حالا چرا باید از مشاوره های رایگان اهن نصر قبل از خرید لوله داربست استفاده کرد. معمولا افرادی که برای پروژه های خود از لوله های داربست استفاده می کنند به تعداد بالایی از این لوله ها نیاز دارند برای همین یک اشتباه کوچیک و خیلی ساده میتونه مشکلات زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

شما می توانید بت تماس با کارشناسان آهن نصر از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید. حالا چرا باید از مشاوره های رایگان اهن نصر قبل از خرید لوله داربستی استفاده کنیم.

کارشناسان اهن نصر قبل از خرید لوله های داربست سوالاتی در مود مکان استفاده از این لوله و ضخامت مورد نیاز از شما خواهند پرسید و در صورت امکان بروز مشکل محصول دیگری را با ضمانت خود به شما پیشنهاد میکنند که هیچ یک از افراد قبل از این پیشنهاد ها ناراضی نبوده و همه این افراد از مشاوره های رایگان آهن نصر تشکر کرده اند. شما نیز میتوانید از این فرصت استفاده کنید و با تماس شماره 02166318804 با کارشناسان اهن نصر ارتباط برقرار کنید و از این فرصت استفاده کنید.

نحوه خرید لوله داربست از آهن نصر

خرید از اهن نصر خیلی سادس فقط کافیه که با کارشناسان تماس بگیرید. شما میتوانید خرید خود را با تماس تلفنی و حضوری انجام بدید. بعد از تماس شما با کارشناسان اهن نصر شما رو در خرید لوله داربست راهنمایی میکند، سپس بعد از دریافت قیمت نهایی و صدور پیش فاکتور بیانه را واریز میکنید تا برای شما فاکتور نهایی صادر می شود. ادامه ماجرا با آهن نصر است و دیگر جای نگرانی نیست.

نحوه تولید لوله داربست

نحوه تولید لوله داربست

نحوه تولید محصولات فولادی مانند یک‌دیگر است و تفاوتی با هم ندارند. برای تولید لوله داربست ابتدا ورق های مستطیل شکل را بعد از عبور از غلطک رول دو سر ورق به هم نزدیک می شود و شکل لوله را به خود میگیرد. سپس در عملیات جوشکار به یک‌دیگر متصل می شود. بر خلاف بقیه محصولات فولادی لوله داربست اصلا برای تست فشار اب و گاز استفاده نمی شود. نام دیگر لوله ها که به صورت جوش به هم متصل می شود پلیسه گفته می شود.

لوله های پلیسه به این معنی نیست که تحت هیچ ازمایشی قرار نمیگیرد این لوله ها فقط نیازی به تست های هیدرواستاتیک ندارند ولی مقاومت این لوله ها در برابر فشار مورد برسی قرار می گیرد.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

3 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

989125625332+