ahannasr

4 دلیل برای استفاده از لوله جدار چاه فولادی

دلایل استفاده از لوله جدار چاه فولادی
فهرست مطالب

در این مقاله قراره در مودر دلایل استفاده از لوله ها جدار چاه فولادی رو به شما بگیم. اگه شما قصد خرید لوله جدار چاه رو دارید ولی تردید دارید که از لوله های فولادی استفاده کنید یا upvc به شما توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندید.

چرا باید از لوله جدار چاه با کیفیت استفاده کنیم؟

لوله های فولادی همان طور که از اسمش پیداست برای استفاده از جداره های چاه مورد استفاده قرار میگیره اما یه علت خیلی مهم دارد که الان به شما میگم. شما دو تا جنس با کیفیت و بی کیفیت رو فرض کن که یکی قیمت بیشتر و طول عمر زیاد و اون یکی قیمت پایین و طول عمر کم حالا خودت رو بزار جای خریدار قراره که خرید هر دو محصول با کیفیت و بی کیفیت رو با هم برسی کنیم و به شما بگیم که خرید کدام به صرفه است. شاید با خود فکر کنید که چه ربطی به لوله جدار چاه فلزی و پلاستیکی داره، در ادامه به شما خواهم گفت. راستی اگه قصد خرید رو داری حتما قبلش قیمت لوله جدار چاه رو مشاهده کن و بعد از استعلام قیمت دقیق اقدام به خرید کن

خوب بریم هر دو حالت رو برسی کنیم، اگه انتخاب اول شما هزینه پایین باشه یعنی شما از محصول بی کیفیت استفاده کردی و باعث میشه که طول عمر اون کار بسیار کم باشه و در طول مدت مجبور به خرید دوباره همان هستید که در این فرضیه هزینه زیادی دارد و کلی وقت رو صرف در اوردن لوله های قدیم، خرید لوله جدید و جایگذاری ان کردید.

حالا تصور کنید که با خرید لوله با کیفیت تمامی این مشکلات دیگه به وجود نخواهد امد. هزینه زیادی که برای محصول با کیفیت پرداخت میکنید باعث میشه کا با مواردی همچون وقت هزینه اضافی رو به رو نخوهید شد. این نکته ای که گفتم شامل همه محصولات میشه و فقط مختص به اهن الات نیست.

4 دلیل برای استفاده از لوله جدار چاه فولادی به جای UPVC

1: صرفه جویی در هزینه

اولین دلیل برای استفاده از لوله های جدار چاه فولادی صرفه جویی در هزینه است. البته تو شریاط خاص استفاده از لوله هیا پلاستیکی  صرفه اقتصادی دارد و نیاز به لوله های فولادی نیست اما در اکثر مواقع استفاده استفاده از لوله های فولادی بهترین راه حل است.

وقتی که شما از این لوله برای کار استفاده میکنی خیالت راحته که قرار نیست حالا حالا دستی به این لوله بزنی و کم کم تا بیست سال اینده جوابه. این باعث میشه تا شما دوباره اقدام به خرید کنید و دوباره هزینه حمل و نقل همچنین هزینه خود لوله رو دوباره پرداخت کنید که اصلا خوب نیست. راستی اگه میخواهید معتبر ترین تامین کننده لوله در ایران رو بشناسی حتما این مقاله رو مطالعه کن

2: صرفه جویی در وقت

استفاده از لوله های فولادی علاوه در هزینه در وقت شما هم صرفه جویی میکنه. شاید با خود بگید که اصلا این طور نیست و انقال و نصب و لوله های پلاستیکی کم تره. در جواب باید بگم که شاید درست باشه اما کوتاه مدته و البته بستگی به شرایط هم داره گاهی ممکنه که استفاده از لوله upvc به صرفه باشه اما همیشه این طور نیست. زمانی که شما هزینه دوباره به لوله های پلاستیکی میدید در واقع وقت زیادی نیز جهت انتقال این لوله ها از شما گرفته میشه که اگه از لوله های جدار چاه فولادی استفاده کنید این مشکل برای شما پیش نمیاد و کلی توی زمان صرفه جویی کردید

3: افزایش طول عمر چاه

در مودر طول عمر لوله ها که همون اول به شما گفتم استفاده از لوله های جدار فولادی به صرفه تر از لوله های پلاستیکی می‌باشد. عمر لوله های upvc نهایت 5 الی 10 سال است در صورتی که لوله های فولادی حدود 20 سال عمر میکنند و طول عمر کار شما رو تا حد زیادی افزایش می دهند. هر دو لوله در برابر خوردگی مقاوم است ولی باید شرایط رو سنجید که ایا استفاده از لوله های فولادی برای شما مناسب است یا پلاستیکی، اگر در انتخاب این مورد شک دارید با کارشناسان اهن نصر تماس بگیرید تا شما رو در این امر راهنمایی کنند.

راستی برای این که هزینه لول جدار رو به دست بیاری نیاز به وزن اون داری، ما وزن لوله جدار چاه رو در این بخش قرار دادیم تا به راحتی بتوانید میزان سرمایه برای لوله جدار چاه رو قبل از خرید به دست بیارید تا سرتون کلاه نره.

4: استفاده در چاه های عمیق

اخرین موردی که باعث دلیل اصلی انخاب شما در این دو نوع لوله میشه اینه که لوله های جدار چاه فولادی برای چاه های عمیق مورد استفاده قرار میگیرد در صورتی که لوله های پلاستیکی نهایتا 400 الی 500 متر بیشتر جواب نیست.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

989125625332+