ahannasr

سود اهن فروش چقدر است

سود اهن فروشی چقدره
فهرست مطالب

در این مقاله قراره در مورد کاسب های بازار اهن صحبت کنیم و به شما بگیم که حدود درامد در ماه کسانی که در بازار اهن فعالیت میکنند چقدر است. اگه شما هم می خواهید در مورد میزان سود اهن فروشان در ماه با خبر بشید به شما توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست نده

ایا اهن فروشان درامد های زیادی دارند

ایا اهن فروشان درامد های زیادی دارند

در این این بخش قراره در مورد تمامی تصورات غلطی که در مورد شغل اهن فروش دارید رو درست کنیم و بگیم پولدار شدن در هیچ شغلی یک شبه نیست و شاید سال ها قبل برای اون کار زحمت های زیادی کشیده شده که ما از ان بی خبریم.

خیلی ها تصور میکنند که در اهن فروشی سود زیادی وجود داره که اومدیم این قضیه رو کاملا روشن کنیم.

شما باید این رو در نظر داشته باشید که هر شغلی سود زیان خود را دارد و این طور نیست که شما همیشه در حال سود کردن باشید پس نیمه خالی لیوان رو هم مشاهده کنید.

بار ها دیده شده که افرادی در بازار اهن شروع به فعالیت کردن و در همان سال های اول به مشکلات مالی بر خورد کردند و ورشکست شدند، شاید در این راه تمامی دارایی های خود را از دست دادند. سعی کنید همه جانبه به این قضیه نگاه کنید تا هم از سود ها و هم مشکلاتی که قراره پیش بیاد با خبر بشید. خیلی ها نا اگاهی فکر میکنند که اهن فروش ها سوده که میکنند اما این قضیه کاملا درست نیست.

چرا آهن فروشان ورشکست می‌شود

چرا آهن فروشان ورشکست می‌شود

شاید شنیده باشید که گاهی موقع ها برای این که بتوانید به سود های بالایی دست پیدا کنید باید ریسک های بزرگی انجام بدید. شما در نظر داشته باش که سال ها تلاش میکنی و سود زیادی میبری ولی در یک یا دو معامله اگه دقت کافی نداشته باشی احتمال این که تمامی سرمایه های خود را از دست بدی هست. شاید برای شما سوال بشه که چطور این ممکن.

در بازار اهن مبالغ پولی که در معامله ها جابه جا میشن خیلی زیاده ولی سود کمی داره و این قضیه رو شاید هر کسی ندونه. خیلی ها فکر میکنن این چند تا کامیون بار فروخته شده چقدر سود داره ولی اصلا این طور نیست، نمیگم سود نداره ولی شما در نظر داشته باش که چند میلیارد پول در برای سود چند ملیونی کنار گذاشتی که ریسکش هم خیلی بالاس، احتمال داره بار ها در راه از بین بره، دزدیه بشه، سالم به دست مشتری نرسه یا اصلا برسه ولی مشتری پول شما رو نده.

میبینید کلی خطر در کنار این که فکر میکنید سود های بزرگی در اهن فروشی هست وجود داره پس در هر کاری که میخواهید شروع به فعالیت کنید سعی کنید تمامی خطرات احتمالی هم در نظر بگیرید تا در کار برای شما مشکل پیش نیاد.

سود اهن فروشان چقدر است

سود اهن فروشان چقدر است

در بخش اخر قراره در مورد سود اه فروشان با شما صحبت کنیم و به شما بگیم که این شغل در ماه چقدر درآمد داره.

در همین اول بگم که یه مبلغ ثابت نداره و هر ماه تغیر میکنه و درامد ها هم با هم متفاوته اما یه نکته ای هست که باید بدانید. این افراد با سرمایه چند میلیاردی وارد این بازار شدند که شما به ان دقت نکردید و فقط میزان سود ان ها رو دیده اید. این افراد میتوانستن بدون زحمت و ریسک سالیانه یک میلیارد از بانک سود ببرند ولی سرمایه خود را در بازار اهن ریختن و از این روش دارن فعالیت میکنند.

میزان سود فروش اهن الات در بازار 1 درصد هست مهم نیست بار چی باشه سود اهن فروشان همان یک درصد هست. البته بماند افرادی که کم فروشی میکنند و یا از وزن بار میزنند با ان ها کاری نداریم ولی افرادی که اصولی کار میکنند همان 1 درصد را میگیرند.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 1]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

989125625332+