ahannasr

نحوه خرید میلگرد از کارخانه به صورت مستقیم

نحوه خرید میلگرد از کارخانه
فهرست مطالب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مصالح برای پروژه های ساختمانی، میلگرد می باشد. البته باید توجه داشته باشید که این محصول در بازار آهن، تنوع زیاد برای کاربرد های مختلف دارد به همین دلیل نمی توان برای همه متقاضیان یک مدل میلگرد معرفی کرد. درباره نکات خرید آهن اطلاعی دارید؟! اگر قصد خرید میلگرد را دارید اما نمی دانید از کجا و چگونه میلگرد را خریداری کنید در ادامه مطلب همه توضیحات برای شما قرار گرفته است.

نکات مهم جهت خرید میلگرد

نکات مهم جهت خرید میلگرد

خرید آهن مانند خرید دیگر محصولات نکاتی دارد که توجه به این نکات پیش از خرید، بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. برای مثال پیش از خرید میلگرد باید از شرایط کارخانه یا میلگردی که قصد خرید آن را دارید،ب اطلاعاتی داشته باشید که در ادامه فهرست نکات مهم جهت خرید میلگرد را برای شما قرار داده ایم:

  • اولین نکته ای که باید جهت خرید میلگرد به آن توجه کنیم، این است که کیفیت و قیمت در همه کارخانه ها، یکسان نیست و باهم بسیار تفاوت دارند که همین تفاوت ها موجب شده است تا رقابت در این بازار بسیار سخت شود. یکی از مجموعه هایی که همیشه کیفیت بالا و قیمت پایین را هدف خود قرار داده، مجموعه آهن نصر می باشد که پیشنهاد می شود اگر قصد خرید آهن دارید، حتما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • در نظر گرفتن نوع و ابعاد میلگرد: پیش از خرید حتما قطر میلگرد که در بازار اصطلاح شماره میلگرد برای آن به کار می رود را یادداشت کنید. علاوه بر قطر میلگرد، باید تعداد شاخه های میلگرد مورد نیاز نیز بدانید. همچنین نوع گرید مصرفی که A1,A2,A3 می باشد نیز باید به کارخانه اعلام شود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که بسیاری از کارخانه ها، سفارشات اشتباه را نه تنها پس نمی گیرند، بلکه حتی تعویض هم نمی کنند.
  • اطلاع از وزن میلگرد: وزن میلگرد یا بار خود را می توانید از مهندسان پروژه دریافت کنید. اطلاع از این وزن، در محاسبه هزینه ها بسیار کاربردی می باشد که یکی از کاربرد های آن، سفارش وسیله نقلیه مناسب برای آن می باشد.
  • آگاهی از زمان ارسال: بهتر است از زمان ارسال دقیق بار خود مطلع شوید. بعد از ثبت سفارش، کد پیگیری به شما داده می شود که می توانید علاوه بر زمان تحویل، می توانید وضعیت محموله خود را پیگیری کنید.
  • برخی از کارخانه ها، محموله های خود را مستقیم به مصرف کننده نمی دهند، اما در سایت آهن نصر هر مصرف کننده و متقاضی میتواند، محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید.
  • بررسی وزن محموله: در هنگام دریافت محموله، حتما وزن بار ثبت شده در فاکتور را با وزن بار تحویل داده شده، مقایسه کنید. علاوه بر‌ آن، از استاندارد بودن و کیفیت بار نیز، مطمئن شوید، برای مثال بار زنگ زده نباشد و یا لوگوی کارخانه بر روی آنها حک شده باشد.

مراحل خرید میلگرد از کارخانه

مراحل خرید میلگرد از کارخانه

در لیست زیر مراحل خرید میلگرد از کارخانه ها به صورت معمول که در بسیاری از کارخانه ها انجام می شود، برای شما قرار داده شده است:

  1. در خواست خرید با فرم شرکت یا فروشنده
  2. ارسال گواهی ارزش افزوده یا تصویر کارت ملی متقاضی
  3. ارسال مدارک برای کارخانه
  4. صدور پیش فاکتور خرید
  5. پرداخت هزینه به کارخانه
  6. ارسال فیش واریزی به شرکت یا کارخانه
  7. ارسال آدرس و کد پستی

چگونگی خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

چگونگی خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

به طور کلی نمی توان با قطعیت گفت که کارخانه های میلگرد، از یک شرایط فروش استفاده می کنند اما اگر بخواهیم یک شرایط کلی برای آن در نظر بگیریم، معمولا کارخانه ها محصولات خود را به طور عمده به فروش می رسانند. شما می توانید برای خرید به سایت آن کارخانه یا دفتر آن مراجعه کنید. پس از مراجعه می توانید در قسمت فروش محصولات با کارشناسان آن مجموعه تماس حاصل فرمایید. پس از آنکه از کارشناسان مشاوره گرفتید و مایل به خرید بودید، یک پیش فاکتور برای شما تنظیم می شود و باید یک پیش پرداخت، به آن کارخانه پرداخت کنید. توجه داشته باشید که تسویه مبلغ آن پس تحویل محموله می باشد و لازم نیست تمام مبلغ آن را پرداخت کنید.

یکی از معتبر ترین مجموعه های تولید و فروش معتبر میلگرد که با چندیل سال تجربه در این زمینه، مجموعه بزرگ و معتبر آهن نصر می باشد که همیشه با خوش قولی خود و قیمت و کیفیت کار عالی خود، توانسته رضایت همه مشتریان خود را جلب کند. اگر مایل به خرید از سایت آهن نصر می باشید، در قسمت سفارشات می توانید سفارش خود را ثبت کنید، همچنین می توانید با کارشناسان ما نیز جهت مشاوره و خرید میلگرد تماس حاصل کنید.

بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران

بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران

  1. مجتمع فولاد خراسان
  2. کارخانه فولاد میانه
  3. فولاد آناهیتا گیلان
  4. مجتمع فولاد شاهین بناب
  5. کارخانه فولاد کویر کاشان
  6. کارخانه آهن نصر
  7. شرکت فولاد کوثر اهواز
  8. فولاد بافق یزد
  9. مجتمع فولاد روهینا جنوب
  10. فولاد ابرکوه یزد
  11. شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 1]

2 دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید تفاوت خرید ازاهن عصر و اهن انلاین و اهن اسپات چیه؟ فقط قیمت تفاوت داره یا فرق دیگه ای هم هست؟
    چون من قیمت گرفتم قیمت شما پایینتر بود میخوام ببینم فرق دیگه ای هم داره؟
    ممنون

    1. با سلام
      تفاوت در خرید اهن است. شرکت هایی که در مقدار های بالا خرید میکنند کارخانه ها تخفیف بییشتری میدن در نتیجه قیمت پایین تری نسبت به بقیه دارن.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

989125625332+