ahannasr

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

ارتباط با واحد فروش ورق

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر به دلیل نوسانات شدید بازار روز به روز در حال تغییر است، اگر قصد خرید و یا استعلام دقیق ورق کانال کولر را داردید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید. یکی از کاربرد های مهم ورق گالوانیزه استفاده برای کانال کولر است. ورق گالوانیزه به دلیل محافظ گالوانیزه ای که دارد در برابر شرایط بد اب و هوایی مقاوم است به همین دلیل است که از ورق های گالوانیزه در بیشتر کار ها استفاده میکنند. در ادامه قیمت ورق کانال کولر را مشاهده خواهید کرد.

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

شما میتوانید برای مشاهده لیست کامل قیمت روز ورق گالوانیزه تاراز، شهرکرد، هفت الماس، کاشان و ورق های گالوانیزه وارداتی مانند چین و قزاق را  مشاهده و از این ورق ها نیز برای ساخت کانال های کولر استفاده کنید.

 

در بخش بالا قیمت های ورق گالوانیزه که مخصوص ساخت کانال های کولر هستند رو مشاهده کردید اما در ادامه چند نکته خیلی کوچیک هست که به شما توصیه میکنم حتما مطالعه کنید.

در اهن نصر گاهی مواقع پیش اومده که در هنگام خرید دچار مشکل شدند و خرید اشتباه انجام دادن علت این خرید اشتباه میتونه مشاوره اشتباه یا تجربه غلط و اصلا مشاوره نگرفتن باشه. توصیه ما به شما این است که برای جلو گیری از این موارد اشتباه ها حتما از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید تا کارشناسان ما به طور کامل شما رو راهنمایی کنند.

قیمت ورق کانال کولر

قیمت ورق کانال کولر بستگی به چند عامل دارد. اولین علت وضعیت بازار است یعنی زمانی که موجودی یک بار کم میشه قیمت اون بار به شدت افزایش پیدا می کند. این مشکل فقط مخصوص آهن الات نیست و برای همه اجناس صدق می کند.

دومین علت وضعیت ارز و دلار کشور است، نوسانات بازار بورس و ارز به شدت روی قیمت ورق کانال کولر تاثیر می گذارد. البته علت های دیگر نانند احتکار و کم شدن واردات و قرار گرفتن در لیست تحریم عوامل دیگری است، این دو عامل تاثیر زیادی بر قیمت ورق کانال کولر گذاشته است.

برای استعلام قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت ورق های کانال کولر مطلع شوید، همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان ما نیز استفاده کنید.

برای ساخت ورق های کانال کولر معمولا از ورق گالوانیزه در ضخامت های 0.40 الی 0.60 استفاده می کنند. این ضخامت وزن مناسبی داشته و مقاومت خوبی دارد، همچنین کیفیت بالای آن موجب شده تا در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم باشد به همین علت به آن ورق کانال کولر نیز گفته می شود.

ابعاد ورق گالوانیزه کانال کولر

شاید برای بعضی از افراد سوال باشه که از چه ابعادی برای کانال کولر استفاده کنیم، در ادامه همین بخش قراره در مورد این موضوع صحبت کنیم.

ابعاد استاندارد ورق گالوانیزه برای کانال های کولر هم از عرض های 1 و هم 1.25 استفاده میشه و بستگی به شرایط داره که برای ساخت کانال های کولر از چه ورقی استفاده میکنند.

ضخامت ورق هم به همین صورت است ولی استاندارد ضخامت برای ساخت کانال ها از ضخامت 0.5 میلیمتر شروع میشه و ضخیم ترین ضخامت بین 1 الی 1.5 است که سازندگان از این ضخامت ها برای ساخت کانال های کولر استفاده میکنند.

در مورد ساخت این گونه ورق ها باید بگم که از ورق سرد ساخته می شوند که ابتدا کل سطح ورق چربی زدایی شده و از مرحله خشک شدن عبور می کند و سپس وارد حمام مذاب قلع و روی می شود. این فرآیند مقاومت ورق را در شرایط آب و هوایی شدید افزایش می دهد و از خوردگی ورق جلوگیری می کند و همین علت است که استفاده از ورق های گالوانیزه روز به روز بیشتر می شود.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 2]

2 دیدگاه

  1. مطلب برای جواب سوال که قیمت ورق کولر چند است ‌ طولانی بی ربط و کاملاً چرند بود برای اعلام قیمت اگر متنوع باشد بصورت جدول و الا بصورت یک جمله ورق گالوانیزه مخصوص کولر کیلویی اعلام می شود مثلا ۴۴ هزار تومان یا مترمربع ۵کیلو ۲۲۰هزار

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+