ahannasr

قیمت ورق گالوانیزه

ارتباط با واحد فروش ورق

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

دسترسی سریع به قیمت امروز ورق گالوانیزه

قیمت امروز ورق گالوانیزه

قیمت امروز ورق گالوانیزه را میتوانید در سایت آهن نصر مشاهده کنید، در لیست بالا قیمت تمامی ورق های گالوانیزه امروز گذاشته شده تا شما عزیزان به راحتی به اخرین قیمت دسترسی داشته باشید. برای این که به اخرین قیمت امروز ورق گالوانیزه دسترسی داشته باشید میتوانید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت مطلع شوید.
نکته ای که در مورد ورق های گالوانیزه در بازار وجود دارد این است که این محصول در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد همچنین کاربرد زیادی در صنعت دارد به همین علت قیمت روز ورق گالوانیزه برای این افرا بسیار مهم بوده و در قیمت نهایی پروژه این افراد تاثیر دارد. به شما توصیه میکنیم که قیمت روز ورق گالوانیزه از طریق تماس با کارشناسان فروش به دست بیارید.
نوسانات شدید قیمت ورق گالوانیزه باعث شده تا خرید فقط از طریق ارتباط تلفنی انجام شود و خرید های اینترنتی با قیمت ثابت میسر نباشد.
در صورتی که قصد خرید و یا استعلام قیمت روز ورق گالوانیزه را دارید تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.
ازآنجایی‌که ورق های گالوانیزه، در برابر خوردگی، مقاومت بسیار بالایی دارند؛ کاربرد زیادی در صنایع دارند؛ اما ابعاد مختلف این محصول در بازار به‌راحتی در دسترس نیست و معمولا باید آن را سفارش داد. ورق گالوانیزه 6 متری، که یکی از پرفروش ترین ابعاد این مقطع به‌شمار می‌آید، به‌صورت برش خورده به متقاضیان این کالا قابل ارائه است.

ابعاد ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه در اهن نصر در ابعاد های مختلف برش میخورد و دو تا ازپر فروش ترین ابعاد ورق های گالوانیزه 6 و 12 متری است. البته دستگاه برش وجود دارد که ابعاد های سفارشی که استاندارد نیستن رو برای مشتریان برش بزند و نگرانی از این لحاظ نداشته باشند.
ورق های گالوانیزه در اهن نصر در عرض های کوتاه و بلند موجود است و شما برای استعلام موجودی تماس بگیرید.

ورق گالوانیزه 6 متری

ورق گالوانیزه 6 متری در انبار اهن نصر موجود می باشد ولی برای استعلام دقیق تماس بگیرید. قیمت ورق گالوانیزه 6 متری بستگی به ضخامت و عرض ان دارد، البته نوسانات شدید بازار قیمت این ورق ها رو به شدت افزایش داده و ثبات قیمت نداشته به همین دلیل برای استعلام قیمت دقیق باید با مراکز فروش تماس بگیرید.

ورق گالوانیزه 12 متری

ورق گالوانیزه 12 متری از لحاظ ضخامت یا نوع شرکت فرقی ندارد، البته بستگی به نوع سفارش فروشنده باشد که نوع ورق گالوانیزه تاراز یا هفت الماس یا از کارخانه دیگر باشد، ولی در کل فرقی بین ورق های 6 متری و 12 متری وجود ندارد.

قیمت هر متر ورق گالوانیزه

قیمت هر متر ورق گالوانیزه به چند عامل مانند ضخامت، کیفیت ورق گالوانیزه، مقدار سفارش، نوسان بازار و ابعاد ان بستگی دارد. خرید فروش ورق گالوانیزه در بازار به صورت کیلویی بوده و برای به دست اوردن قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه باید وزن را به متراژ تبدیل کنیم که در ادامه فورمول محاسبه هر متر ورق گالوانیزه را به شما خواهم گفت.
برای محاسبه قیمت هر متر ورق گالوانیزه ابتدا باید ضخامت ورق را با جذب سطحی ضرب کنیم. برای مثال طول و عرض ورق گالوانیزه 1 و 2 متر باشد و ضخامت آن هم نیم میل باشد. با داشتن این اطلاعت به این صورت وزن هر متر مربع ورق به این شکل است : عرض ورق (میلیمتر) * طول ورق (میلیمتر)  * ضخامت ورق (میلیمتر)  * چگالی ورق 7.85
شما با استفاده از این فرمول میتوانید وزن هر متر ورق گالوانیزه را به راحتی به دست بیارید. با توجه به محاسبه وزن هر متر مربع ورق گالوانیزه، باید قیمت هر متر با تقسیم قیمت کیلوگرمی بر وزن هر متر مربع محاسبه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت هر متر ورق گالوانیزه بستگی به قیمت روز، محل خرید تغییر پیدا کند. قبل از خرید ورق گالوانیزه به شما توصیه می شود که از مشاوره های رایگان آهن نصر استفاده کنید تا خرید خوب و راحتی رو تجربه کنید.
شما در آهن نصر خرید ورق گالوانیزه را میتوانید هم  بر اساس کیلوگرم و هم متر مربع خرید کنید. در جدول بالا لیست قیمت امروز ورق گالوانیزه به صورت کیلیویی وجود دارد که میتوانید مشاهده کنید. همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان آهن نصر نیز استفاده کنید و خرید راحتی رو تجربه کنید.

قیمت هر متر ورق گالوانیزه

قیمت هر متر ورق گالوانیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ضخامت و ابعاد ورق، کیفیت ورق گالوانیزه، میزان سفارش و حجم خریداری شده و نوسانات بازار و کارخانه تولید کننده دارد، هر کدام از این عوامل درق قیمت هر متر ورق گالوانیزه بسیار تاثیر دارد و در مقادیر زیاد اختلاف قیمت چشمگیری را دارد.
معمولا خرید و فروش ورق گالوانیزه در بازار به صورت متری نیست و برای محاسبه قیمت ورق گالوانیزه کیلوگیرمی محاسبه می شود. در صورتی که نیاز دارید قیمت هر متر ورق گالوانیزه را داشته باشید کافیه با این فرمولی که در ادامه به شما میگم ابعاد و وزن ورق را به متر مربع تبدیل کنید تا قیمت هر متر ورق گالوانیزه به دست آید.
فرمول محاسبه قیمت هر متر ورق گالوانیزه: ضخامت ورق * جذب سطحی * 7.85= وزن هر متر مربع ورق گالوانیزه
شما با این فرمول خیلی راحت میتوانید وزن هر متر مربع ورق گالوانیزه را محاسبه و کیلوگرم را بر حسب متر مربع حساب کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که قیمت هر متر ورق گالوانیزه بستگی به عوامل مختلفی دارد که در قیمت ورق گالوانیزه تاثیر گذار است به همین علت به شما توصیه میکنم با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.
برای خرید ورق گالوانیزه، باید به ابعاد و وزن مورد نیاز خود توجه کنید. با توجه به اینکه کارخانه‌های مختلف قیمت ورق‌های گالوانیزه خود را به ازای هر کیلوگرم اعلام می‌کنند، برای خرید ورق گالوانیزه نیز بهتر است قیمت‌گذاری بر اساس وزن صورت گیرد. جداول قیمتی آهن آنلاین نیز قیمت هر کیلوگرم از ورق گالوانیزه را برای شما نمایش می‌دهد. در نهایت، با توجه به وزن مورد نیاز، قیمت نهایی خرید ورق گالوانیزه را محاسبه کنید.

خرید ورق گالوانیزه

قیمت های ورق گالوانیزه در اهن نصر هر روز بروزرسانی می شوند. ولی در این چند سال اخیر به دلیل نوسانات شدید بازار بازار اهن ثبات نداشته و قیمت اهن الات روز به روز و گاهی مواقع ساعت به ساعت تغیر میکند و این تغیرات رو قیمت ورق گالوانیزه نیز تاثیر میزارد.
اگر لیست قیمت ورق ها رو مشاهده کردید و قصد خرید ورق گالوانیزه رو دارید حتما با کارشناس فروش ورق اهن نصر تماس بگیرید تا استعلام دقیق رو داشته باشید و خرید خود را از طریق تلفن انجام دهید.
کارشناسان اهن نصر سعی میکنند که قبل از خرید شما رو به طور کامل از نوع ورق و ضخامتی که قصد خرید ان رو دارید شما رو راهنمایی کنند. البته شما به طور کاملا رایگان میتوانید از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

قیمت ورق گالوانیزه 1 میلیمتر

ورق گالوانیزه ضخامت 1 میلی‌متر، جزء ورق های پر کاربرد گالوانیزه است. قیمت ورق گالوانیزه یک میلیمتر بستگی به سایز، کیفیت تولید و مقدار سفارش دارد. در صورتی که مقادیر سفارش بالا باشد فی قیمت رو تا حد امکان کاهش می دهدند تا مشتری از خرید ورق گالوانیزه سود ببرد.
در بازار های صنعتی قیمت ورق گالوانیزه ضخامت 1 میلی‌متر نوسان دارد، نه فقط این ضخامت بلکه تمامی ضخامت های ورق گالوانیزه هر روز نوسان دارد و کار خریداران را سخت کرده. در صورتی که که مقدار خرید ورق گالوانیزه 1 میل بالا باشد ممکن است فروشنده تخفیف خوبی برای قیمت ورق گالوانیزه بدهد. ما به شما پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد خرید و یا استعلام قیمت ورق گالوانیزه 1 میلیمتر را دارید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و استعلام قیمت ورق گالوانیزه را بگیرید و قیمت را با بازار مقایسه کنید و خرید خود را به راحتی انجام بدید.

قیمت ورق گالوانیزه 2 میلی‌متر

ورق گالوانیزه 2 میلمیتر نیز یکی دیگر از محصولات فولادی پرکاربرد است که در صنعتی های مختلف مانند ساختمان سازی و خودرو سازی مورد استفاده قرار میگیرد. در لیست بالا قیمت ورق گالوانیزه 2 میلی‌متر کارخانه های مختلف موجود است که میتوانید مشاهده کنید و قیمت ها را با دیگر کارخانه ها مقایسه کنید، همچنین می توانید استعلام قیمت ورق گالوانیزه 2 میلی‌متر را از طریق کارشناسان فروش دریافت کنید و از مشاوره های رایگان ما در مورد خرید ورق های گالوانیزه استفاده کنید.
قیمت ورق دو میل گالوانیزه در لیست قیمت بالا موجود است و می توانید قیمت این ضخامت از ورق گالوانیزه رو مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید خود را انجام بدید.
شما میتوانید خرید ورق گالوانیزه را از طرق تلفن خود انجام بدید. به این صورت که قیمت ورق گالوانیزه 2 میلی‌متر به شما اعلام می شود و پس از تایید و پرداخت مبلغ ورق گالوانیزه برای شما بارگیری و ارسال می شود.

قیمت ورق گالوانیزه 3 میل

شروع ضخامت تولید ورق گالوانیزه از یک میلیمتر شروع شده و تا سه میلیمتر ادامه دارد. مانند دیگر ورق های گالوانیزه، قیمت ورق گالوانیزه 3 میلی‌متر نیز دچار نوسان می شود البته نسبت به سایر ضخامت های بالا کمتر ولی تغییرات قمیت به صورت ساعتی را دارد. البته در این چند سال به علت تورم شدید و نداشتن ثبات، قیمت ورق گالوانیز 3 میلیمتر دچار نوسان شدید می شود و قیمت ثابتی ندارد. کارخانه ها ورق های گالوانیزه 3 میلمتر را در ابعاد های مختلف تولید میکنند. میزان تقاضا این ضخامت از ورق ها بالا بوده و به همین علت این ضخامت از ورق نوسانات شدیدی را روزانه دارد. به همین علت در صورت نیاز به خرید و یا استعلام قیمت ورق گالوانیزه سه میلی‌متر با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قمیت ورق گالوانیزه با خبر باشید. شما میتوانید قیمت کیلویی ورق گالوانیزه را در جدول های بالا مشاهده کنید.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+