ahannasr

قیمت ورق گالوالوم

ارتباط با واحد فروش ورق

قیمت ورق گالوالوم

قیمت ورق گالوالوم

در وافع ورق الوزینک همان ورق گالوالوم است که یکی از جدید ترین محصولات فولادی می باشد که تازه به بازار عرضه شده و صحبت زیادی از این نوع ورق نیست، اگر به دنبال قیمت ورق گالوالوم هستید ادامه این مطلب رو از دست ندید چون قراره نکات مهم در مورد این نوع ورق به  شما بگیم.

قیمت امروز ورق گالوالوم

محصولحالت
ورق گالوالوم هفت الماس 0.5 میل عرض 1رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.5 میل عرض 1.25رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.6 میل عرض 1رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.6 میل عرض 1.25رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.7 میل عرض 1رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.7 میل عرض 1.25رول - شیت25,000
ورق گالوالوم هفت الماس 0.8 میل عرض 1رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 0.8 میل عرض 1.25رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 1 میل عرض 1رول - شیت47,500
ورق گالوالوم هفت الماس 1 میل عرض 1.25رول - شیت47,500

ورق گالوالوم یک نوع ورق سقفی است که مانند ورق گالوانیزه دارای پوشش محافظ از نوع سیلیکون و الومینیوم است اما یه فرق اثاثی بین ورق گالوانیزه و ورق گالوالوم وجود دارد که در مقاله گالوالوم چیست به شما خواهیم گفت. برای مشاهده لیست کامل قیمت ورق گالوانیزه تاراز، هفت الماس، شهر کرد و ورق های وارداتی مانند چین و قزاق کلیک کنید.

نکته ای که در مورد ورق های گالوالوم باید بدانید اینه که این نوع ورق ها اصلا برای جوشکاری استفاده نمیشود. به دلیل نوع محافظی که بر روی ان قرار دارد نمیتوان ان را با جوش اتصال داد. بهترین روش برای اتصال پیچ کردن ان است و خیلی عالی جواب میدهد.

در بخش بالا لیست قیمت ورق های گالوالوم به شما نمایش داده شده جهت دریافت مشاوره های رایگان و خرید با شماره های بالا تماس گرفته تا کارشاناسان اهن نصر شما رو در خرید ورق های گالوالوم به درستی راهنمایی کنند.

خرید ورق گالوالوم

معمولا افرادی که قصد خرید ورق های گالوالوم رو دارند از این ورق برای پوشش های سقفی استفاده میکنند. روکش گالوالوم در برابر بلاهای طبیعی مانند یخ، باران و برف دارد و باعث شده تا در این چند سالی که میشه گفت این ورف به تازگی شناخته شده خرید ورق گالوالوم افزایش پیدا کند.

البته خرید ورق های گالوالوم دلیل های دیگری نیز دارد. ورق گالوالوم در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و خواص خود ترمیم شوندگی دارد. علاوه بر همه این ها طول عمر 10 الی 15 سال در برابر شرایط نا مطلوب دارد که واقعا عالیه.

برای خرید ورق های گالوالوم در عرض های کوتاه و بلند میتوانید با کارشناسان فروش اهن نصر تماس بگیرید تا شما رو در خرید این نوع ورق به طور کامل راهنمایی کنند.

ورق آلوزینک هفت الماس

در واقع ورق الوزینک همان گالوالوم است و تفاوتی ندارد. شما میتوانید قیمت ورق الوزینک را در این وبسایت مشاهده کنید. ورق الوزینک محصولی است که در کارخانه هفت الماس تولید می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. این ورق به صورت رول و در دو عرض کوتاه و بلند در بازار اهن به فروش می رسد که در صنعت و ساختمان سازی بسیار کاربردی است. برای استعلام دقیق قیمت ورق الوزینک میتوانید با کارشناسان اهن نصر تماس بگیرید تا از استعلام دقیق موجودی و قیمت مطلع شوید.

قیمت ورق الوزینک

همان طور که در بخش های بالایی گفتیم ورق گالوالوم همان ورق الوزینک است و تفاوتی ندارد. سوالی که شاید برای شما پیش بیاد اینه که قیمت ورق الوزینک بر چه اساسی بروزرسانی می شود.

اولین فاکتوری که بر قیمت ورق های الوزینک تاثیر دارد برند تولید کننده ان است. هر چه کیفیت کار بالا باشد قیمت محصول بالا تر است. فاکتور دوم تعیین کننده قیمت این ورق ها وضعیت بازار های مهم (طلا، بورس، ازر، نفت، مواد اولیه، بازار اهن) کشور است. همین عامل چندین سال است که باعث نوسانات قیمت اهن در بازار شده و به درستی مدیریت نشده.

علت سوم که در قیمت ورق الوزینک تاثیر دارد میزان عرضه و تقاضا است. این عامل نه تنها در بازار فولاد بلکه بر کلیه محصولات تاثیر دارد، زمانی که تولیدات ورق الوزینک کاهش پیدا کند و مجودی در بازار کم شود، قیمت ان هم افزایش پیدا می کند.

شما میتوانید برای استعلام دقیق قیمت ورق الوزینک با کارشناسان اهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت ورق های لوزینک با خبر بشید

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 3]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+