ahannasr

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

ارتباط با واحد فروش ورق

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان به دلیل نوسانات روز به روز در حال تغییر است، اگر قصد خرید و یا استعلام دقیق قیمت محصولات فولاد مبارکه رو دارید حتما با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید تا از آخرین قیمت ورق مطلع شوید. ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان به دلیل کیفیت بالایی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد مانند صنایع خودرو سازی، کانال های تهویه، سقف و شیروانی، صنایع کیترینگ و هر جا که نیاز به ورق گالوانیزه باشد استفاده می شود. در ادامه قیمت ورق های گالوانیزه فولاد مبارکه رو مشاهده خواهید کرد.

قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه

محصول
ورق گالوانیزه 0.40 میل فولاد مبارکه عرض 1000تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 0.40 میل فولاد مبارکه عرض 1250تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 0.50 میل فولاد مبارکه عرض 1000تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 0.50 میل فولاد مبارکه عرض 1250تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 0.60 میل فولاد مبارکه عرض 1000تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 0.60 میل فولاد مبارکه عرض 1250تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 1 میل فولاد مبارکه عرض 1000تماس بگیرید
ورق گالوانیزه 1 میل فولاد مبارکه عرض 1250تماس بگیرید

همان طور که گفته شد قیمت ورق های گالوانیزه روز به روز در حال نوسان است به همین امر جهت خرید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت ورق گالوانیزه مطلع شوید. قیمت ورق گالوانیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ورق های گالوانیزه تولید شده  توسط کارخانه فولاد مبارکه به حالت رول بوده و در ضخامت های مختلف تولید می شود. یکی از پر مصرف ترین ضخامت ها، ضخامت 0.5 است که بیشترین استفاده رو دارد و در عرض کوتاه و بلند موجود است.

ورق فولاد مبارکه

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه به روش غوطه وری گرم تولید می شود به این صورت که ورق های سیاه رو بعد از شست و شو وارد وان مذاب میکنند که در آن محلولی قرار دارد که به ان ( Hot Dip Zinc Coated ) یا به اصطلاح گالوانیزه گفته می شود و در بازار آن را به نام ورق گالوانیزه گرم یا ورق سفید می شناسند.

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه جزء محصولاتی است که در صنایع ساختمان سازی و صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ورق فولاد مبارکه گالوانیزه به دلیل داشتن کیفیت بالا طرفداران زیادی داشته و جزء دسته بهترین مقاطع فولادی کشور به حساب می آید. برای کسب اطلاع از اخرین قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه می‌توانید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید، همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان ما نیز استفاده کنید. در این چند سال شاهد نوسانات شدید قیمت ورق های گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان بودیم. این نوسانات علت های مختلفی داشت برخی به دلیل تغییر وضعیت دلار و ارز در کشور بوده و تا ثابت شدن اوضاع اقتصادی کشور، پیشبینی می‌شود. البته بیشترین دلیل که باعث افزایش قیمت های شدید در بازار آهن شده کاهش عرضه شرکت های تولید کننده است. زمانی که ظرفیت انبار های ورق گالوانیزه رو به کاهش باشد این امر موجب افزایش شدید قیمت ورق های گالوانیزه می شود.

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه 0.5 رول

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه از مرغوب ترین نمونه های داخلی و مطابق با استاندارد های مطرح می باشد. این مرغوبیت ماحصل چگونگی فرآیند تولید است که به طور خلاصه آن را یادآور می شویم. ورق های فولادی به دو شیوه نورد گرم و نورد سرد تولید میشود. ورق روغنی که ماحصل تولید به شیوه تحت فشار و کششی نورد سرد است برای تولید ورق گالوانیزه کاربرد دارد. ورق گالوانیزه همان ورق روغنی است با پوشش چند میکرونی از فلز روی (Zn). اما وجود این پوشش به چه دلیل است؟ روی اندود کردن سطح ورق روغنی باعث می شود ورق ها در مقابل خوردگی و زنگ زدن محافظت گردند. به طوری که حتی با وجود خمیدگی، خراش، تغییر شکل و پرس باز هم نسبت به زنگ زدگی مقاوم است. با وجود اینکه گالوانیزه کردن نسبت به سایر روش های ایجاد خاصیت ضد زنگ قیمت مناسب تری دارد، اما قیمت این ورق نسبت به ورق روغنی یا ورق سیاه بالاتر است. هرچه ضخامت پوشش روی بیشتر باشد کیفیت و در نتیجه قیمت ورق گالوانیزه بالاتر خواهد بود.ورق گالوانیزه فولاد مبارکه در ابعاد و شرایط متفاوت برای کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شود. با توجه به قیمت روزانه صنعت فولاد جهت دسترسی به لیست قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه بهتر است با کارشناسان فروش آهن پخش تماس حاصل نمایید. به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید، گرفتن تأیید قیمت روز ورق گالوانیزه  فولاد مبارکه اصفهان الزامی می‌باشد. قیمت ورق گالوانیزه فولاد مبارکه در لیست بصورت کیلویی ارائه می گردد. در بازار ورق گالوانیزه رول فولاد مبارکه اصفهان با نامهای ورق گالوانیزه اصفهان، ورق گالوانیزه فولاد مبارکه، ورق گالوانیزه  فولاد، ورق اصفهان و ورق سفید  اصفهان شناخته می شود .

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+