ahannasr

برای خرید و استعلام قیمت لوله تماس بگیرید

شما میتوانید در بخش پایین لیست قیمت لوله را مشاهده کنید اما برای خرید و دریافت اخرین قیمت لوله کافیه تماس بگیرید

قیمت لوله جدار چاه

قیمت لوله جدار چاه


لوله جدار چاه همان طور که از اسمش پیداست برای استفاده در جداره های چاه است و طول عمر چاه رو افزایش میدهد. در ادامه قیمت لوله جدار چاه رو در سایز های مختلف به شما نشان میدیم فقط یک نکته هست که نوسانات بازار در قیمت این لوله ها تاثیر دارد. اگه قصد خرید لوله های جدار چاه رو دارید حتما تماس بگیرید و موجودی رو استعلام بگیرید.

لوله جدار چاه 10 اینچ

محصولقیمت
لوله جدارچاه 10 اینچ 5 میل25،200
لوله جدارچاه 10 اینچ 6 میل25،200

لوله جدار چاه 12 اینچ

محصولقیمت
لوله جدارچاه 12 اینچ 5 میل24،900
لوله جدارچاه 12 اینچ 5 میل25،000
لوله جدارچاه 12 اینچ 6 میل24،800
لوله جدارچاه 12 اینچ 6 میل25،100

لوله جدار چاه 14 اینچ

محصولقیمت
لوله جدارچاه 14 اینچ 6 میل25،400

لوله جدار چاه 16 اینچ

محصولقیمت
لوله جدارچاه 16 اینچ 6 میل25،100

قیمت لوله جدار چاه کالوپ

محصولضخامتقیمت
لوله جدار چاه 8 اینچ کالوپ st37525,000
لوله جدار چاه 10 اینچ کالوپ st37525,000
لوله جدار چاه 10 اینچ کالوپ st37625,000
لوله جدار چاه 12 اینچ کالوپ st37525,000
لوله جدار چاه 12 اینچ کالوپ st37625,000
لوله جدار چاه 14 اینچ کالوپ st37625,000
لوله جدار چاه 14 اینچ کالوپ st37825,000

خرید لوله جدار چاه

در این چند سال اخیر قیمت اهن الات به شدت افزایش یافته و هر روز نوسان دارد. شما برای خرید لوله جدار چاه میتوانید با پشتیبان اهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت لوله جدار چاه با خبر بشید و خرید خود را به راحتی انجام بدید.، شما میتوانید به طور کاملا رایگان از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید. معمولا کارشناسان فروش اهن نصر افرادی رو که قصد خرید لوله جدار چاه رو دارند، سوالاتی در مورد استفاده از این لوله ها میشود مثل طول چاه ضخامت مورد نیاز و چند سوال دیگه. علت پرسیده شدن این سوال ها کمک کردن به مشتری ها در خرید لوله جدار چاه است پشتیبان اهن نصر با پرسیدن این سوالت متوجه می شود که نیاز شما به چه نوع لوله و با چه ضخامتی است و شما رو در خرید لوله جدار چاه به طور کامل راهنمایی میکند. این امر باعث شده تا از هزینه های اضافی جلوگیری و در وقت مشتریان ما صرفه جویی شود.

قیمت لوله جدار چاه دست دوم

اهن نصر در طی این سی سال سعی کرده تمامی مشتریان خود را از خرید لوله ها راضی نگه دارد. همچنین لوله های جدار چاه دست دوم نیز با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت را نیز موجود کرده تا ان ها را در اختیار شما مشتریان عزیز در سراسر ایران قرار دهد.

علت استفاده از لوله های جدار دست دوم این است که قیمت پایین تری نسبت به لوله های نو دارد، لوله جدار دست دوم مناسب افرادی است که توان پرداخت لوله های نو را ندارند و میتوانند از این لوله در کار خود استفاده کنند چون از مقاومت بالایی برخورد دار هست و طول عمر مناسبی هم داره که برای کار این افراد بسیار مناسبه.

در اهن نصر انواع لوله های جدار چاه درست دوم  در سایز و ابعاد مختلف موجود بوده و برای استعلام قیمت و خرید کافیه با کارشناسان فروش اهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت لوله جدار چاه دست دوم باخبر بشید، همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان اهن نصر نیز بهرهمند شوید.

قیمت امروز لوله جدار چاه

قیمت امروز لوله های جدار چاه در بخش بالا به شما نمایش داده شده ولی اگه قصد خرید لوله جدار چاه رو دارید حتما با کارشناس فروش تماس بگیرید و از اخرین قیمت لوله جدار چاه با خبر شوید. به دلیل نوسانات بازار اهن قیمت امروز لوله جدار چاه متغیر است و قیمت های داده شده به طور تغریبی هستش ولی با تماس با کارشناسان اهن نصر میتوانید از اخرین قیمت لوله ها با خبر شوید و اگر هم قصد خرید دارید خرید خود را به راحتی انجام بدید.

فروش لوله جدار چاه در تهران

اهن نصر به واسطه چندین سال سابقه و تلاش در فروش انواع لوله های جدار چاه سعی کرده بهترین خدمات رو به مشتریان خود عرضه کند و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال میکند. همچنین دفتر فروش لوله جدارچاه اهن نصر در تهران قرار دارد که میتوانید به صورت حظوری خرید خود را انجام بدید و در غیر این صورت میتوانید با شماره تماس 66318804-021 تماس بگیرید و خرید خود را تلفنی انجام بدید.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 10]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+