ahannasr

قیمت ورق کرکره گالوانیزه

ارتباط با واحد فروش ورق

قیمت ورق کرکره گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه کرکره سینوسی

قیمت ورق کرکره گالوانیزه بسته به ضخامت و کارخانه تولید کننده ان دارد. به دلیل نوسانات شدید بازار قیمت اهن الات به صورت لحظه ای شده و قیمت ها روز به روز در حال تغییر است. چنانچه قصد خرید و یا استعلام قیمت ورق گالوانیزه کرکره را دارید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید تا از اخرین قیمت ها مطلع شوید.در ادامه این بخش میتوانید قیمت ورق کرکره را مشاهده کنید.

قیمت ورق کرکره گالوانیزه

محصولطولقیمت
ورق 0.5 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی کاشانابعاد سفارشیتماس بگیرید
ورق 0.6 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی کاشانابعاد سفارشیتماس بگیرید
ورق 0.5 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی تارازابعاد سفارشیتماس بگیرید
ورق 0.6 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی تارازابعاد سفارشیتماس بگیرید
ورق 0.5 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی مبارکهابعاد سفارشیتماس بگیرید
ورق 0.6 بلند کرکره گالوانیزه سینوسی مبارکهابعاد سفارشیتماس بگیرید

بیشترین مصرف ورق کرکره ای گالوانیزه برای ساخت انواع سقف و شیروانی است. قیمت ورق های کرکره برای مهنداسن عمران و پیمانکار ها بسیار اهمیت دارد. نوسان قیمت میتواند این افراد را در پروژه دچار مشکل کند.

در بخش بالا قیمت هر متر ورق کرکره ای گالوانیزه با توجه به تولیدکننده اعلام می‌شود. ورق شیروانی کرکره‌ ای با عرض 1000 و 1250 در ضخامت 40 میلی‌متر به بالا تولید و به فروش می‌رسد. جهت خرید و استعلام دقیق قیمت با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید.

قیمت ورق کرکره

قیمت هر متر ورق کرکره را می توانید با توجه به کارخانه تولید کننده در آهن نصر مشاهده کنید و از طریق تماس با کارشناسان فروش آن را به راحتی خریداری کنید. قیمت ورق گالوانیزه کرکره‌ ای با توجه به کیفیت تولید، کارخانه تولید کننده، ضخامت و  وضعیت بازار مشخص می شود. افرادی که قصد خرید و یا استعلام قیمت ورق کرکره ای را برای پروژه های خود دارند، می‌توانند برای استعلام قیمت و خرید ورق کرکره ای با کارشناسان فروش آهن نصر در تماس باشند. کارشناس فروش ورق آهن نصر با داشتن دانش فنی و تجربه بالا در فروش انواع ورق شما را به بهترین شکل راهنمایی میکند تا شما تجربه عالی از خرید ورق کرکره ای داشته باشید.

قیمت انواع ورق کرکره ای

شما میتوانید قیمت امروز ورق گالوانیزه کرکره ای را به کمک تیم پشتیبانی آهن نصر هر لحظه بررسی و استعلام کنید. ورق کرکره رنگی نوعی دیگر از ورق های کرکه است که در جهت تکمیل تولید ورق گالوانیزه و زیبایی بخشیدن به ظاهر سازه ها تولید می شود.

شما می توانید ورق های کرکره را در انواع رنگی و گالوانیزه طبق سلیقه و نیاز خود و با هر سایز و ابعادی که نیاز دارید را از آهن نصر تهیه کنید کافیه با ما تماس بگیرید استعلام قیمت و بعد از تایید نهایی خرید خود را به راحتی انجام بدید. از لحاظ دسته بندی ورق ها به شکل های کرکره، سینوسی و ذوزنقه ای دسته بندی می شود و در بازار وجود دارد. استفاده از ورق های گالوانیزه برای ساخت اشکال مختلف مانند کرکره، سینوسی و ذوزنقه ای برای این است که این ورق ها در مکان هایی استفاده می شود که امکان خوردگی و یا زنگ زدگی بالایی دارند. ورق گالوانیزه به دلیل داشتن روکش محافظ در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد همچنین برای فرم دهی بسیار مناسب است.

ویژگی دیگه این ورق های کرکره ای رنگ کاری آسان است. این ورق ها به راحتی در دسترس بوده و قیمت مناسبی دارد. جهت استعلام قیمت و خرید ورق کرکره میتوانید با کارشناسان فروش آهن نصر تماس بگیرید.

ورق کرکره گالوانیزه در تهران

ورق گالوانیزه کرکره ای تهران

انبار ورق گالوانیزه کرکره ای اهن نصر در تهران قرار دارد و افرادی که قصد خرید ورق های کرکره ای سینوسی را دارند میتوانند با کارشناس فروش اهن نصر تماس بگیرند و خرید خود را انجام بدم. وجود بنگاه اهن نصر در تهران باعث میشه تا هزینه های حمل نقل در داخل شهر کاهش پیدا کند و خرید برای شما مشتریانی که داخل تهران قرار دارید راحت تر شود.

ورق کرکره برای پوشش سقف

ورق های گالوانیزه به دلیل داشتن لایه محافظ مقاومت خوبی در برابر شرایط بد اب و هوایی دارد از این رو ورق های گالوانیزه رو با استفاده از دستگاه به صورت ورق کرکره برای سقف تبدیل میکند. علت استفاده از این ورق های کرکره ای برای سقف داشتن وزن کم و قیمت مناسب است همچنین پوشش دهی مناسبی هم دارد.

طول ورق های کرکره ای بسته به نیاز مشتری ها متغیر است و با دستگاه برش ابعاد سفارشی مشتریان بریده می شود. ورق های کرکره ای که برای سقف مورد استفاده قرار میگیرد معمولا در طول های 3 متر، 6 متر و 9 متر است که بیشتر از طرف مشتریان سفراش داده شده است.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+