ahannasr

قیمت ورق سینوسی

ارتباط با واحد فروش ورق

قیمت ورق سینوسی

قیمت ورق سینوسی

قیمت ورق سینوسی گالوانیزه، به علت نوسانات بازار قیمت ثابت ندارد به همین علت برای خرید و یا استعلام دقیق قیمت ورق سینوسی تماس بگیرید و با کارشناسان اهن نصر در ارتباط باشید تا از موجودی و اخرین قیمت مطلع شوید. ورق سینوسی در واقع همان ورق های گالوانیزه است که توسط دستگاه فرم داده شده که به آن ورق سینوسی گفته می شود. در ادامه این بخش میتوانید قیمت ورق سینوسی گالوانیزه را مشاهده کنید.

قیمت ورق گالوانیزه سینوسی

محصولقیمت
ورق سینوسی ضخامت 0.45 عرض 1.25تماس بگیرید
ورق سینوسی ضخامت 0.48 عرض 1.25تماس بگیرید
ورق سینوسی ضخامت 0.50 عرض 1.25تماس بگیرید

ورق سینوسی

ورق سینوسی به دلیل الیاژی که دارد بیشتر در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که در بخش بالا گفته شد ورق سینوسی در واقع همان ورق گالوانیزه است که فرم خاصی به خود گرفته و برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. ورق گالوانیزه ویژگی های زیادی دارد به همین علت استفاده از این ورق ها روز به روز افزایش پیدا می کند. به دلیل استفاده زیاد از ورق های سینوسی برای ساخت کرکره به آن ورق کرکره نیز گفته می شود.

ورق سینوسی رنگی نوعی دیگر از ورق گالوانیزه است ولی با این تفاوت که دارای رنگ است همچنین دارای فرم و برآمدگی های خاص خود است به همین دلیل به آن ورق سینوسی رنگی میگویند. این ورق ها به دلیل داشتن لایه ای رنگ که مانند محافظ عمل می کند علاوه بر زیبایی خاصیت های ضد زنگ و خوردگی را دارد. همچنین طول عمر بالا و دوام این ورق های سینوسی نسبت به ورق های دیگر بیشتر است.

ورق های سینوسی به صورت سفارشی است و کارخانه ای فرایند کرکره کردن ورق را انجام نمی دهد. شما برای خرید ورق سینوسی در ابعاد 20 سانت و در طول های 3، 6 و 12 متر میتوانید با کاشناسان اهن نصر تماس بگیرید. این نکته رو باید اضافه کنم که فرایند سینوسی کردن ورق به صورت سفارشی نیز انجام می شود شما ورق سینوسی را در طول های مختلف تا سقف 12 متر میتوانید سفارش دهید برای این امر میتوانید با کارشناس فروش ورق آهن نصر در تماس باشید.

ورق سینوسی به دلیل داشتن استحکام بالا و مقاومت بسیار خوب بیشتری مصرف را دارد. طول عمر زیاد ورق و همچنین مقرون به صرفه بودن نیز دلایل دیگر از مصرف زیاد این ورق ها می باشد.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+