ahannasr

برای خرید و استعلام قیمت لوله تماس بگیرید

شما میتوانید در بخش پایین لیست قیمت لوله را مشاهده کنید اما برای خرید و دریافت اخرین قیمت لوله کافیه تماس بگیرید

قیمت لوله گالوانیزه 8 اینچ

لوله گالوانیزه 8 اینج که در بازار آن را به اسم لوله های گوشت دار صنعتی می گویند در بد ترین شرایط آب و هوا بسیار مقاوم است. برای تولید این لوله های صنعتی از ورق های سیاه استفاده می کنند و کاربرد اصلی این لوله های دهنه درشت برای انتقال مواد نفتی و گازی است. لوله های 8 اینچ از کیفیت بسیار خوبی برخودار است به همین دلیل در صنایع حساس بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در انبار آهن نصر لوله های گالوانیزه صنعتی در سایز های مختلف موجود است جهت خرید و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت انواع لوله های صنعتی مطلع شوید.

لوله گالوانیزه 8 اینچ 4 میل سپاهان

لوله 8 اینچ ضخامت 4 میل جزء دسته لوله های درزدار صنعتی است که برای تولید این لوله ها از ورق سیاه استفاده میکنند. لوله های 8 اینچ سپاهان از لوله های مشابه خود ضخامت بیشتری دارد به همین دلیل به آن لوله های گوشت دار نیز گفته می شود. ضخامت لوله های گوشت دار 8 اینچ به حدی است که در برابر فشار و شرایط اب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است به همین امر از این لوله ها برای انتقال مواد نفتی و گاز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. لوله های تولید شده توسط شرکت سپاهان در سایزهای 21.2 ، 26.7 ، 33.7 ، 42.2 ، 48.3 ، 60.3 ، 76 ، 88.9 ، 114.3 ، 141.3 ، 168.3 ، 219.1 تولید شده و با وزن تقریبی 5 تا 128 کیلوگرم ارائه میگردد . لوله صنعتی8 اینچ ضخامت 4 گروه صنعتی سپاهان در طول های 6 متر و 12 متر تولید می شود. برای استعلام دقیق قیمت لوله گالوانیزه 8 اینچ و خرید محصول با کارشناسان اهن نصر تماس بگیرید تا از اخرین قیمت لوله های صنعتی 8 اینچ مطلع شوید.

با توسعه شهرها و به دنبال آن گسترش شبکه‌ آبرسانی، نیاز به لوله‌‌های مقاوم و با دوام بالا رو به افزایش است. لوله‌های گالوانیزه این نیاز بازار را پاسخ می‌دهند. قیمت مناسب با توجه به هزینه نگهداری پایین لوله‌های گالوانیزه، استفاده از این لوله‌ها را اقتصادی می‌کند.

قیمت لوله گالوانیزه  8 اینچ

تماس بگیرید

قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه 8 اینچ

لوله گالوانیزه یکی از انواع لوله های فولادی است که در صنایع و تاسیسات کاربردهای زیادی دارد. به دلیل فروش لوله گالوانیزه به صورت شاخه ای در ابعاد مختلف 6 و 12 متری، قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه برای خریداران مهم است.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+