ahannasr

برای خرید و استعلام قیمت لوله تماس بگیرید

شما میتوانید در بخش پایین لیست قیمت لوله را مشاهده کنید اما برای خرید و دریافت اخرین قیمت لوله کافیه تماس بگیرید

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

اگر قصد ساختن گلخانه را دارید و به دنبال لوله های گالوانیزه گلخانه ای هستید به شما توصیه میکنم ادامه این مطلب رو از دست ندید چون در ادامه قراره قیمت لوله های گالوانیزه رو مشاهده کنید و نکاتی در مورد لوله های گلخانه ای و کاربرد های مهم لوله های گالوانیزه به شما بگیم.

محصولقیمت
لوله 1/2 اینچ 2 میل30,000
لوله 3/4 اینچ 2 میل30,000
لوله 1 اینچ 2 میل30,000
لوله 1/4 1 اینچ 2 میل30,000
لوله 1/2 1 اینچ 2 میل 29,500
لوله 2 اینچ 2 میل29,500
لوله 1/2 اینچ 2.5 میل29,500
لوله 3/4 اینچ 2.5 میل28,500
لوله 1 اینچ 2.5 میل28,500
لوله 1/4 1 اینچ 2.5 میل28,500
لوله 1/2 1 اینچ 2.5 میل 28,500
لوله 2 اینچ 2.5 میل28,500

لوله گالوانیزه گلخانه ای

استفاده بیشتر لوله ها گالوانیزه برای گلخانه هاست به همین علت به ان لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز میگن. از این لوله ها در مصارف کشاورزی و گلخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله های گلخانه ای به دلیل لایه محافظی که بر روی ان قرار دارد در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم است و علت استفاده از این لوله لایه محافظی است که بر روی ان قرار دارد که به ان گالوانیزه گفته میشود.

گالوانیزه اسم یک ماده نیست، عملیاتی که لوله رو به روش گرم یا سرد انجام میدن گالوانیزه گفته می شود. این عملیات به این صورته که لوله ها رو در وانی که در ان لایه محافظ وجود دارد قرار میدهند و یک تایم خاصی هم دارد. سپس ان را از وان مواد خارج میکنند و اجازه میدهند که مواد کاملا خشک شود.

لوله گالوانیزه گلخانه به همین علت در گلخانه به شدت مورد استفاده قرار میگیره، استفاده از لوله های گلخانه ای بی دلیل نیست. علت استفاده از لوله های گلخانه ای به دلیل طول عمر زیاد است که استفاده از این نوع لوله را مقرون به صرفه کرده و تا 30 سال در کار میماند و نیاز به مرمت و یا تعویض ان نیست.

هوای مرطوب و گرم گلخانه ها باعث میشه تا هر لوله دیگر به جز لوله گالوانیزه گلخانه در ان دوام نداشته باشد و به سرعت از بین برود به همین علت است که در گلخانه ها از لوله دیگری استفاده نمی شود چون به سرعت از بین میرود و طول عمر زیادی هم نخواهد داش.

چرا باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای استفاده کنیم؟

در بالا به خبشی از دلایل استفاده از لوله های گلخانه ای رو گفتیم اما هنوز مونده و استفاده از این لوله ها کلی علت داره که باید بدونید.

در مورد شرایط گلخانه صحبت کردیم و به شما گفتیم که اب هوا در داخل گلخانه به چه صورته، حالا شما بیا لوله فولادی بزار به نظر شما چه اتفاقی قراره صورت بگیره.

لوله های فولادی مقاومت بالایی داره وقیمت پایین، درسته اما ایا لوله فولادی در شرایط گلخانه نیز مقاومتی خواهد داشت.

در اینجا باید بگم که نه اصلا، شما با استفاده از این لوله ها نه تنها هزینه خود رو پایین نیاوردید بلکه یه ضرر زیادی هم در خرید لوله کردید.

استفاده از این لوله ها در گلخانه به نصف سال نکشیده مقاومت خود را از دست داده و از بین میروند و تمامی لوله های به کار رفته باید تعویض شود. شما دوباره برای راه انداختن کسب کار خود باید لوله های مخصوص گلخانه رو با ضخامت های مورد نیاز تهیه کنید که هزینه های شما رو دو برابر میکنه.

پس دیدم که یک خرید اشتباه نه تنها هزینه ها رو پایین نمیاره بلکه باعث میشه زمان و سرمایه رو از دست بدیم.

سایز مناسب لوله گالوانیزه برای ساخت گلخانه

برای ساخت گلخانه از سایز های مختلف استفاده میکنند، یک سری افراد برای کاهش هزینه های خود از لوله های ریز تر استفاده میکند تا بتواند برخی از مخارج ها رو برای ساخت گلخانه کاهش دهد. افراد دیگر هم برای افزایش طول عمر و استحکام گلخانه از لوله های سنگین تر برای ساخت گلخانه استفاده میکنند.

اگه شما هم نمیدانید که از کدام سایز لوله و چه ضخامتی برای ساخت گلخانه استفاده کنید حتما با بخش پشتیبان تماس بگیرید تا شما رو در این امر راهنمایی کنند.

اصولا برای ساخت گلخانه از سه سایز لوله استفاده میکنند که در ادامه به شما خواهیم گفت.

این لوله ها عبارتند از 1 اینچ، 1/2 اینچ، 3/4 است که علت استفاده از این سه سایز وزن سبک ان است. منظور از سبک بودن این سه سایز یعنی داشتن مقاومت و استاندارد های لازم و طول عمر در گلخانه حدود 20 الی 30 سال است.

 

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 1]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+