ahannasr

برای خرید و استعلام قیمت لوله تماس بگیرید

شما میتوانید در بخش پایین لیست قیمت لوله را مشاهده کنید اما برای خرید و دریافت اخرین قیمت لوله کافیه تماس بگیرید

قیمت بست داربست | قیمت اتصالات لوله داربست

قیمت بست لوله داربست | قیمت اتصالات لوله داربست

بست های داربست یکی از مهم ترین بخش ها برای ساخت سازه های موقت است. برای دسترسی به ساختمان های که بیش از 2 متر ارتفاع دارند نیاز داربست است که به راحتی به آن دسترسی داشت. وجود بست ها و اتصالات فلزی برای متصل کردن لوله های دربست به یکدیگر است که بعد از اتمام کار هم میتوان بست ها را به راحتی باز کرد. بست داربست انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کاربرد های مختلف دارد. در ادامه میتوانید قیمت انواع بست و اتصالات داربست را مشاهده کنید.

قیمت بست فولاد گستر

محصولقیمت
بست داربست سبک فولاد گستر70,000
بست داربست سنگین فولاد گستر75,000
بست داربست دو پیچ سبک ایران بستتماس بگیرید
بست داربست دو پیچ سنگین ایران بستتماس بگیرید
بست H75,000
بست گردون74,000

قیمت بست لوله ایران بست

محصولقیمت
بست داربست چهار پیچ سبک ایران بست65,000
بست داربست چهار پیچ سنگین ایران بست70,000
بست داربست دو پیچ سبک ایران بستتماس بگیرید
بست داربست دو پیچ سنگین ایران بستتماس بگیرید
بست H75,000
بست گردون74,000

قیمت اتصالات داربست

محصولقیمت
رابط 20 سانتی
45,000
رابط 17 سانتی40,000
پیچ، مهره، واشر داربست7,000

قیمت امروز بست داربست

برای مشاهده قیمت امروز بست داربست کافیه لیست بالا را مشاهده کنید و قیمت روز انواع بست و اتصالات داربست را مشاهده کنید. نکته ای که در مورد قیمت امروز بست داربست هست این است که به دلیل نوسانات بازار قیمت ثبات ندارد، به همین دلیل در صورتی که قصد خرید و یا استعلام دقیق قیمت بست و اتصالات داربست رو دارید کافیه تماس بگیرید و از اخرین قیمت مطلع شوید. شما میتوانید برای مشاهده قیمت لوله داربست 14 کیلویی و 17 کیلویی وارد این بخش بشید و قیمت امروز لوله های داربست را در ضخامت های مختلف مشاهده کنید.

قیمت روز بست های داربست بستگی به نوسانات بازار دارد، هر چه نوسانات شدید تر باشد قیمت اتصالات و بست ها نیز تغییر می کند. در این چند سال گذشته ما شاهد افزایش قیمت محصولات فولادی بودیم و نوسان شدید را در بازار مشاهده کردیم. به همین امر خرید اهن الات با تایید انجام می شود. در صورتی که قصد خرید بست و اتصالات لوله داربست را دارید کافیه تماس بگیرید.

قیمت بست داربست سبک

برای تولید بست های داربست سبک از چدن های داکتیل استفاده می کنند که نوعی الیاژ است، نحوه ساخت بست ها رو به طور کامل در ادامه بخش توضیح داده ایم که میتوانید مطالعه کنید. بست های سبک حالت های مختلف و کاربرد های متفاوت دارد که عبارتند از:

  • بست تک پیچ
  • بست دو پیچ
  • بست چهار پیچ
  • بست H

نکته ای که در مورد قیمت بست های داربست وجود دارد این است که هرچه وزن بست سبک تر باشد قیمت آن نیز پایین تر است، وزن این بست ها حدود 1.2 کیلوگرم است که سبک ترین بست موجود است، شما میتوانید برای استعلام قیمت امروز بست سبک داربست با اهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت مطلع شوید.

استعلام قیمت بست داربستی سبک

همان طور که میدانید نوسانات شدید بازار آهن باعث شده قیمت محصولات فولادی ثبات نداشته باشد و روز به روز تغییر کند. شما میتوانید برای استعلام دقیق قیمت بست های دربستی سبک با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از خرین قیمت بست های داربست مطلع شوید، همچنین میتوانید خرید خود را از طریق تلقن همراه انجام بدید.

قیمت بست داربست سنگین

برای تولید بست داربست سنگین از چدن های داکتیل استفاده می کنند که نوعی الیاژ است برای ساخت بست داربست. وزن بست های سنگین حدود 1.5 کیلوگرم است، نحوه ساخت بست ها رو به طور کامل در ادامه بخش توضیح داده ایم که میتوانید مطالعه کنید. بست های سنگین حالت های مختلف و کاربرد های متفاوت دارد که عبارتند از:

  • بست تک پیچ
  • بست دو پیچ
  • بست چهار پیچ
  • بست H

نکته ای که در مورد بست های سنگین وجود دارد این است که هر چه وزن بست سنگین تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. شما میتوانید برای استعلام قیمت امروز بست داربستی سنگین با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت مطلع شوید، همچنین میتوانید بست مورد نیاز خود را از طریق تماس تلفنی انجام بدید و خرید راحتی را تجربه کنید.

انواع بست داربستی

بست تک پیچ: بست ها تک پیچ مانند دو پیچ است اما فرقی که دارد این است که کمی کوچک تر است و با استفاده از یک پیچ اتصال انجام می شود. وزن این بست ها حدود 800 گرم است و به صورت عمده در بازار ها یافت می شود، بیشتر استفاده از این بست ها در اتصالات ساختمانی و غرقه ها می باشد.

بست دو پیچ: استفاده از این بست ها بسیار کمتر از بست های دیگر است به همین دلیل تنها راه خرید این بست سفارش است. وزن آن ها حدود 1.5 کیلوگرم است. کاربرد ان استفاده برای اتصال لوله ها در صنایع خاص است.

بست گردان: مهم ترین کاربرد بست های گردان یا همان 360 درجه برای تغییر زاویه لوله داربست است. با استفاده از این بست ها شما امکان حرکت حرکت دو لوله رو هم را فراهم میکند. وزن این بست ها نسبت به بقیه سنگین تر بوده و حدود 1.8 کیلوگرم  وزن دارد.

از دیگر نام های آن بست 360 درجه می باشد که اغلب برای تغییر زاویه لوله استفاده می کنند. در واقع این بست امکان حرکت دو لوله متقاطع را بر روی یکدیگر میسر می کند. این نوع بست دارای وزن بیشتری نسبت به دیگر انواع آن دارد که برابر با 1750 گرم می باشد.

بست 360 درجه: بست های داربست در انواع مختلف 2 پیچ، 4 پیچ، 6 پیچ و 8 پیچ در بازار موجود است که بیشتر برای صنایع پتروشیمی استفاده می شود. این نوع از بست ها برای اتصال تخته به داربست بوده و برای حفظ ایمنی کارگران در بالا داربست مورد استفاده قرار میگیرد. وزن این نوع بست ها حدود 800 گرم است و در بازار به راحتی یافت می شود.

خرید بست داربست

قبل از خرید بست داربست باید بدانید که عوامل مختلفی بر قیمت این بست ها تاثیر گذار است مانند: نوع، رنگ، کارخانه تولید کننده، وزن و برخی از عوامل دیگر. شما میتوانید قبل از خرید بست داربست و یا اتصلات با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و از اخرین قیمت محصولات را داشته باشید. همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید. استفاده از این خدمت ارزشمند قبل از خرید بست های داربستی میتواند شما را در خرید بهتر راهنمایی کند و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری شود. برای استعلام قیمت و خرید بست داربست با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید.

قیمت بست داربست چهار پیچ

در لیست بالا قیمت بست چهار پیچ را میتوانید مشاهده کنید، یکی از پر کاربرد ترین بست ها برای بستن لوله داربست، استفاده از بست های 4 پیچ است. نصب بست های چهار پیچ به وسیله چهار عدد پیچ، مهره، واشر و دو عدد صفحه انجام می شود. حدود وزن این بست ها 1.5 کیلو گرم است و قابلیت وصل کردن دو لوله به زاویه های 90 درجه را دارد. قیمت بست داربست 4 پیچ نوسان شدید مانند محصولا فولادی ورق یا لوله را ندارد اما در این سال های که گذشته شاهد تغییرات قیمت این بست های چهار پیچ بوده ایم. شما میتوانید برای استعلام قیمت دقیق و خرید بست های داربست با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید و خرید خود را به راحتی انجام بدید.

تولید کننده بست داربست

بست های داربست معمولا از جنس چدن و اهن ساخته می شود و وزن آن ها حدود 1.5 کیلو گرم است. نکته ای که در مورد ساخت بست های داربست وجود دارد نوع الیاژ آن است که استحکام بیشتری نسبت به آهن دارد و در برابر فشار زیاد مقاومت خوبی دارد.

برای ساخت بست داربست ابتدا فلزات دور ریز را در دستگاه جداکننده قرار می دهند تا ناخالصی ها را از داخل آن جدا کند، در مرحله بعد تمامی فلزات ذوب شده و در درون قالب ها ریخته می شود.

پس از سرد شدن قالب ها را باز می کنند و کیفیت کار را برسی میکنند، در صورت تایید کیفیت، پلیسه گیری می کنند تا آماده استفاده شود. بست های لوله  داربست را معمولا در انواع مختلفی برای کاربردهای متفاوت تولید می کنند چرا که یکی از بخش های اصلی در انتخاب و خرید این محصول نوع طراحی و کاربرد آن می باشد. ضمن آنکه می توانید با شناخت بست ها در انتخاب خود دقت کنید می توانید از پیمانکار و یا مشاوران فروش آهن نصرکمک بگیرید و خرید خود را با خیال راحت انجام بدید.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 1]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+