ahannasr

برای خرید و استعلام قیمت لوله تماس بگیرید

شما میتوانید در بخش پایین لیست قیمت لوله را مشاهده کنید اما برای خرید و دریافت اخرین قیمت لوله کافیه تماس بگیرید

قیمت لوله استیل برای نرده

لوله استیل برای نرده

قیمت لوله استیل برای نرده براساس فاکتورهای مانند آلیاژ، ضخامت،سایز، شرکت تولید کننده  و گرید تعیین می شود. نوسانات شدید بازار آهن نیز تاثیر زیادی بر قیمت این محصولات گذاشته و نوسانات قیمت همچنان ادامه دارد. در صورتی که قصد خرید و یا استعلام قیمت دارید حتما با کارشناسان آهن نصر تماس بگیرید تا از اخرین قیمت لوله های استیل مطلع شوید.

لوله های استیل به دلیل وارداتی بودن قیمت بالایی دارد. این لوله ها توسط شرکت های برند و معتبر تولید شده و وارد ایران شده است. آهن نصر لوله استنلس استیل را در سایز های مختلف با الیاژ های 304، 310، 316 و 321 در طول های سفارشی موجود است.

قیمت لوله استیل برای نرده

محصولنوع الیاژقیمت
لوله استیل 1/2 اینچ304170,000
لوله استیل 1/2 1 اینچ304169,000
لوله استیل 1/4 1 اینچ 304169,000
لوله استیل 3 اینچ304200,000
لوله استیل 1 اینچ 304160,000
لوله استیل 4 اینچ304170,000
لوله استیل 2 اینچ304182,000

لوله استیل نرده

لول استیل که برای نرده مناسب است معمولا از آلیاژ هیا 304 و 201 است. لول های استیل در این الیاژ ضخامت کمی دارد و برای نرده بسیار مناسب است به همین دلیل به این الیاژ ها لوله استیل نرده نیز می گویند. البته برای ساخت حفاظ میتوان از ضخامت های بالا تر نیز استفاده کرد. ضخامت مناسب لوله های استیل که برای نرده استفاده می شود بین 16 تا 38 میلیمتر است که متغیر است.

نکته مهم

برای خرید لوله های استیل باید این نکته را بدانید. لوله های استیل با الیاژ 201 و 304 هر دو مناسب ساخت نرده و حافظ هستند اما با هم تفاوت های دارد.

از لوله های 201 برای محیط های خشک و کم رطوبت استفاده می شود مانند خانه یا دفتر کار. این لوله ها به اسم ضد زنگ فروخته می شود اما الیاژ 201 به طور کامل ضد زنگ نیست به همین علت اگر قراره نرده در محیط های مرطوب باشه به شما توصیه میکنم از لوله های استیل 304 استفاده کنید.

تفات دیگر در قیمت آن است، قیمت لوله ها 304 بیشتر از 201 است خرید هر یک از این الیاژ ها بستگی به شرایط محیطی که قراره استفاده شوند دارند.

قیمت لوله استیل 304

از لوله های استیل 304 برای استفاده در صنایع غذایی استفاده می شود، به دلیل داشتن آلیاژ های مختلف از این محصول بسیار استفاده می شود. لوله استیل 304 که یکی از پر فروش ترین لوله ها به حساب می آید بیشترین کاربرد را نیز دارد. البته استفاده از لوله های استیل بیشتر برای ساخت حفاظ و نرده استفاده می شود ولی صنایع غذایی بیشتر کاربرد دارد. قیمت این لوله ها بستگی به ضخامت، قطر و میزان عرضه و تقاضا دارد. هرچه موجودی این بار در بازار کم شود قیمت افرایش پیدا می کند.

برای نرده از چه لوله ای استفاده کنیم

برای زدن نرده در خانه و یا استخر ها معمولا از لوله های استیل استفاده میکنند، این لوله ها بسیار سبک بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد، استفاده از این لوله ها برای نرده دو علت اصلی دارد که به شما میگم.

استفاده از این لوله ها در خانه به عنوان نرده یک علتش میتواند زیبایی بخشیدن به خانه باشد، سطح براق ان باعث میشه تا زیبایی خاصی به خانه شما داده بشه اما یه علت دیگه هست که از این لوله به عنوان نرده استفاده می شود

اگه دقت کرده باشید در استخر ها از لوله های استیل به عوان نرده استفاده می شود، علت اصلی استفاده از این لوله ها زد زنگ بودن است، در فضای مرطوب یا جایی که در ان اب است از این لوله ها استفاده میکنند تا از بین نرود. این لوله ها طول عمر مناسبی دارد و همچنین از مقاومت بالایی برخورد دار است.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره های رایگان و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما رو به طور کامل در مورد لوله مورد نیاز راهنمایی کنند.

الیاژ لوله استیل برای نرده

الیاژی که برای لوله های استیل به کار میره 304 هست البته برای نرده کشی زیاد فرق نمیکنه از چه الیاژ لوله استیل استفاده کنیم. فقط باید به ضخامت ان دقت داشته باشیم و بر اثاث نیاز این لوله را با ضخامت بالا یا پایین خرید کنیم.

از لوله های استیل 304 در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد، افراد با توجه به کار خود از الیاژ های مختلف لوله های استیل برای کار استفاده میکنند. چیزی که برای خریداران این لوله بسیار اهمیت دارد این است که این لوله ها وزن مناسبی داشته باشد زیرا بالا پایین شدن وزن لوله های استیل بسیار در قیمت ان تاثیر دارد برای همین برای خیلی از افراد وزن این نوع لوله ها خیلی مهم است.

توصیه ما به شما این است که قبل از خرید از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید تا شما رو در خرید این نوع لول ها به طور کامل راهنمایی کنند.

 

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 1]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+