ahannasr

قیمت پروفیل درب و پنجره

ارتباط با واحد فروش قوطی و پروفیل

قیمت پروفیل درب و پنجره به صورت روزانه توسط کاخانه تولیدکننده اعلام می شود. شما در ادامه لیست قیمت پروفیل های درب و پنجره رو میتوانید مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید خود را انجام بدید.

پروفیل های درب و پنجره یکی از انواع پروفیل های پر کاربرد است که در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این دسته از پروفیل ها در سه ضخامت 1.5، 2 و 2.5 میلیمتر تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت پروفیل درب و پنچره

محصولقیمت
پروفیل لنگه دری ضخامت 229,000
پروفیل سپری ضخامت 229,000
پروفیل چهارچوب ضخامت 229,000

قیمت پروفیل های درب و پنجره روز به روز در حال تغییر است. عواملی هم مانند ورق فولادی و نوسانات بازر ارز و دلار باعث افزایش قیمت این پروفیل ها می شود. کارخانه تولید کننده نیز تاثیر زیادی در قیمت دارد، هر چه کیفیت ساخت پروفیل بیشتر باشد قیمت ان نیز بیشتر می شود.

ولی در کل قیمت امروز پروفیل های درب پنجره به چند عامل بستگی داره. اولید عامل کارخانه و نوع مواد اولیه ان است، هر چه کیفیت مواد و دقت ساخت بالا تر باشد، هزینه نهایی ان نیز بیشتر می شود. عامل دوم که خیلی مهمه نواسانت قیمت ارز و دلار هست که به شدت باعث افزایش قیمت شده.(این که چرا باید قیمت اهن الات ایران بسته به بازار ارز و دلار باشه رو متوجه نمی شوم چون بازار فولاد ایران هیچ وابستگی به کشور های خارجه نداشته و ایران جزء بزرگترین صادر کننده های فولاد در جهان است)

خرید پرفیل درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره نوعی فلز تو خالی است که برای ساخت انواع چارچوب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مصالح ساختمانی رایج است که بسیار استفاده می شود. تولید این پروفیل ها در ضخامت های مختلف و به طول 6 متر است که نیاز خیلی از مردم را برطرف کند.

به علت نوسانات بازار، قیمت اهن الات روز به روز تغییر میکند. چنان چه قصد استعلام دقیق قیمت و یا خرید پروفیل درب و پنجره رو دارید کافیه با کارشناسان اهن نصر تماس بگیرید تا از اخرین قیمت پروفیل های درب‌ پنجره مطلع شوید. همچنین میتوانید از مشاوره های رایگان ما نیز استفاده کنید.

از این مطلب راضی بودید
[تعداد رای: 0]
آهن نصر در یک خرید مطمئن و راحت همراه شماست

قیمت مقرون به صرفه

اهن نصر سعی در فروش اهن الات با بهترین قیمت رو داره و همه جوره هوای مشتریان خود را داره تا یک  وقت گرون نخرن

کیفیت محصولات

کیفیت محصولات هم که عالیه، متناسب با بودجه شما بهترین محصولات از درجه 1 تا درجه 3 رو میتوانید متناسب با کار خود خرید کنید

پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان اهن نصر سعی در راهنمایی مشتریان خود دارد تا یک وقت به اشتباه کالایی رو خرید نکنند

ارسال به سراسر ایران

راستی مهم نیست کجای ایرانی کافیه از اهن نصر خرید کنی چون اهن نصر ارسال به سراسر ایران رو داره.
0 T+
کالا های موجود در انبار
% 0
رضایت مشتریان
0 +
تعداد مشتریان
شرکت لوله سازی اهواز
شرکت هفت الماس
شرکت فولاد خوزستان
شرکت ذوب اهن اصفهان
شرک فولاد امیر کبیر کاشان

989125625332+